Лист-перелік семінарів, вебінарів, курсів, тренінгів, інтенсивів для підвищення рівня інформаційно-цифрової компетентності вчителів ЗЗСО*
* у чек-листі ви
знайдете актуальні курси, вебінари і т.д., доступні для перегляду, за 2020 та
2021 роки
«НаУрок» (обирайте цікаві теми, навчайтеся в кращих
експертів, підвищуйте кваліфікацію в зручному темпі) |
||
Різновид
навчання |
Тематика |
Покликання |
вебінари |
1. Можливості «На Урок» для організації ефективної
STEM-, STEAM-, STREAM-діяльності |
|
|
2. Використання онлайн-тестів під час дистанційного
навчання |
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-onlayn-testiv-pid-chas-distanciynogo-navchannya |
|
3. Онлайн-сервіси для дистанційної роботи: Google Meet,
Skype, Zoom |
https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-servisi-dlya-distanciyno-roboti-google-meet-skype-zoom |
|
4. Використання сервісу Canva for education під час
дистанційного і змішаного навчання |
|
|
5. Спільне конспектування: досвід використання Padlet
під час дистанційного навчання |
|
|
6. Екскурсії до галерей та музеїв: ідеї для
дистанційного навчання і не тільки |
|
|
7. Онлайн-тести для розвитку творчого мислення: поради,
ідеї, практика |
https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-dlya-rozvitku-tvorchogo-mislennya-poradi-ide-praktika |
|
8. Можливості операційної системи Edubuntu для
організації очного та дистанційного навчання |
|
|
9. Як перетворити традиційний офлайн-урок на сучасний
онлайн-урок |
https://naurok.com.ua/webinar/yak-peretvoriti-tradiciyniy-oflayn-urok-na-suchasniy-onlayn-urok |
|
10. Як провести гарний урок, коли маєш лише Google
Chrome |
https://naurok.com.ua/webinar/yak-provesti-garniy-urok-koli-maesh-lishe-google-chrome |
|
11. Створення сучасного навчального відеоконтенту:
п'ять дієвих кроків |
https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-suchasnogo-navchalnogo-videokontentu-p-yat-dievih-krokiv |
|
12. Онлайн-сервіси для створення інтерактивних карт |
https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-servisi-dlya-stvorennya-interaktivnih-kart |
|
13. Дистанційні та психологічні ігри в сучасному
освітньому процесі |
https://naurok.com.ua/webinar/distanciyni-ta-psihologichni-igri-v-suchasnomu-osvitnomu-procesi |
|
14. Альтернативи гугл-диску: зручні та ефективні
способи збирати, зберігати та ділитися інформацією |
|
|
15. Word та Excel у професійній роботі вчителя:
ефективне використання |
https://naurok.com.ua/webinar/word-ta-excel-u-profesiyniy-roboti-vchitelya-efektivne-vikoristannya |
|
16. Подкастинг на уроці: сучасно, цікаво та
інформативно |
https://naurok.com.ua/webinar/podkasting-na-uroci-suchasno-cikavo-ta-informativno |
|
17. Онлайн-тести «На Урок»: ефективна взаємодія з
учнями будь-якого віку |
https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-na-urok-efektivna-vzaemodiya-z-uchnyami-bud-yakogo-viku |
|
18. Використання вчителем Instagram і Facebook для
налагодження якісного освітнього процесу |
|
|
19. Ще раз про LearningApps та Google Forms. Створюємо
квести |
https://naurok.com.ua/webinar/sche-raz-pro-learningapps-ta-google-forms-stvoryuemo-kvesti |
|
20. Дистанційне навчання: інструменти «На Урок» для
організації ефективної роботи |
|
|
21. Створення єдиного інформаційно-освітнього простору:
скетчноутинг, вебквест, інтерактивний плакат |
|
|
22. Учителювання в TikTok: практичні поради зі
створення профілю та його наповнення контентом |
|
|
23. Google Презентації – дієвий інструмент для
дистанційного та змішаного навчання |
|
|
24. Розвиток навичок ХХІ століття на уроках англійської
мови за допомогою онлайн-сервісів Jamboard та WordWall |
|
|
25. Організація ефективного зворотного зв’язку між
учасниками освітнього процесу за допомогою Google Презентацій |
|
|
26. Як отримати, налаштувати та використовувати
3D-принтер у закладі освіти |
|
конференції |
27. Дистанційне та змішане навчання: досвід та виклики |
|
|
Інновації в освіті |
|
|
28. Сучасні інтернет-ресурси для організації
ефективного навчання |
|
|
29. Організація
освітнього процесу в умовах дистанційного навчання |
|
|
30. Безпечний інтернет
для учнів та освітян |
|
|
31. STEM, STEAM, STREAM: від концепції до
практичного втілення |
|
курси |
32. Цікаве
програмування: створення онлайн-проєктів із використанням одноплатних
мікрокомп’ютерів BBC micro: bit та Arduino (30 год) |
|
|
33. Storytelling:
пізнавально, цікаво, захопливо (20 год) |
https://naurok.com.ua/learn/storytelling-piznavalno-cikavo-zahoplivo-23 |
|
34. Word. Excel. Power
Point: швидкий старт для новачків (20 год) |
https://naurok.com.ua/learn/word-excel-power-point-shvidkiy-start-dlya-novachkiv-9 |
|
35. Ефективне навчання:
інструменти для вчителя (24 год) |
https://naurok.com.ua/learn/efektivne-navchannya-instrumenti-dlya-vchitelya-6 |
|
36. Технологічна
підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання (20 год) |
https://naurok.com.ua/learn/tehnologichna-pidgotovka-uchniv-zasobami-stem-steam-navchannya-10 |
|
37. Проєктний метод
навчання (24 год) |
|
|
38. Онлайн-тестування у
школі (24 год) |
|
«Всеосвіта» - національна освітня платформа підвищення кваліфікації |
||
вебінари |
39. Квест-технологія в
сучасній школі та перехід в онлайн |
https://vseosvita.ua/webinar/kvest-tehnologia-v-sucasnij-skoli-ta-perehid-v-onlajn-308.html |
|
40. Генератор
динамічних QR-кодів як один з елементів інформатизації процесу навчання |
|
|
41. STEM-освіта в ЗЗСО:
реалії, перспективи та шляхи ефективного розвитку |
|
|
42. Створюємо
захопливий онлайн-урок |
https://vseosvita.ua/webinar/stvoruemo-zahoplivij-onlajn-urok-303.html |
|
43. Авторське право в
інтернеті: що потрібно знати педагогам |
https://vseosvita.ua/webinar/avtorske-pravo-v-interneti-so-potribno-znati-pedagogam-345.html |
|
44. Власний канал на
Youtube. З чого почати та як вести |
https://vseosvita.ua/webinar/vlasnij-kanal-na-youtube-z-cogo-pocati-ta-ak-vesti-372.html |
|
45. Майстер-клас зі
створення дидактичних ігор у PowerPoint |
https://vseosvita.ua/webinar/majster-klas-zi-stvorenna-didakticnih-igor-u-powerpoint-371.html |
|
46. Як організувати
дистанційне чи змішане навчання: план дій вчителя |
|
|
47. Вебквести як
сучасний і зручний інструмент для навчання |
https://vseosvita.ua/webinar/vebkvesti-ak-sucasnij-i-zrucnij-instrument-dla-navcanna-412.html |
|
48. Практичні прийоми
створення робочого матеріалу для діяльності/творчості вчителя з використанням
платформи Canva |
|
|
49. Налагоджуємо
ефективну комунікацію. Інструменти для фідбеку |
https://vseosvita.ua/webinar/nalagodzuemo-efektivnu-komunikaciu-instrumenti-dla-fidbeku-417.html |
|
50. Цифровізація
освіти. Онлайн-олімпіада як сучасний інструмент мотивації до навчання |
|
|
51. Figma – сучасний
інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до
реалізації |
|
|
52. Інформаційна
гігієна та цифрова безпека як важливі компетентності сучасного педагога |
|
|
53. Конструктор тестів,
схвалений грифом МОН. Надійний інструмент для перевірки знань |
|
|
54. Вебквест в
освітньому процесі: створення та застосування |
https://vseosvita.ua/webinar/vebkvest-v-osvitnomu-procesi-stvorenna-ta-zastosuvanna-438.html |
|
55. Створюємо навчальні
комікси та мультфільми у ToonyTool |
https://vseosvita.ua/webinar/stvoruemo-navcalni-komiksi-ta-multfilmi-u-toonytool-446.html |
|
56. Створюємо квести та
вебквести для роботи у класі та дистанційно |
|
марафони / інтенсиви |
57. «Мотиваційний
PRO-виклик» для вчителів: прокачай своє заняття |
https://vseosvita.ua/marathon/motyvatsiinyi-pro-vyklyk-1.html |
|
58. Професійне
зростання педагога: нові
можливості та інструменти |
https://vseosvita.ua/marathon/profesiine-zrostannia-pedahoha-novi-mozhlyvosti-ta-instrumenty-5.html |
|
59. Траєкторія розвитку
сучасного педагога |
https://vseosvita.ua/marathon/traiektoriia-rozvytku-suchasnoho-vchytelia-2.html |
семінари |
60. Медіаграмотність як
складова інформаційно-цифрової компетентності педагога |
|
|
61. STEM-освіта у
2021-2022 навчальному році: актуальні питання та перспективи |
|
курси |
62. Технологія
посередництва і медіація в освітньому процесі (30 год) |
https://vseosvita.ua/course/tekhnolohiia-poserednytstva-i-mediatsiia-v-osvitnomu-protsesi-489.html |
|
63. Медіаграмотність
педагогічних працівників закладів освіти: проблеми набуття та підходи до
вдосконалення (30 год) |
|
|
64. Розвиток критичного
мислення та медіаграмотності (30 год) |
https://vseosvita.ua/course/rozvytok-krytychnoho-myslennia-ta-mediahramotnosti-288.html |
|
65. Цифрові тренди в
освіті: актуальні виклики сьогодення для педагогів закладів освіти (30 год) |
|
|
66. Розвиток
STEM-освіти в закладі освіти (15 год) |
https://vseosvita.ua/course/rozvytok-stem-osvity-v-zakladi-osvity-218.html |
|
67. Використання
додатків Google для організації високотехнологічного навчання (30 год) |
|
|
68. Цифрові практики
Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту (30 год) |
|
|
69. Розроблення і
використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової
української школи (30 год) |
|
|
70. Розвиток цифрового
інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації
і проведенні освітнього процесу (36 год) |
|
|
71. Інтернет-ресурси
для опитування і тестування (24 год) |
https://vseosvita.ua/course/internet-resursy-dlia-opytuvannia-i-testuvannia-7.html |
|
72. Створення та
ведення власного блогу на платформі WordPress (24 год) |
https://vseosvita.ua/course/stvorennia-ta-vedennia-vlasnoho-blohu-na-platformi-wordpress-6.html |
|
73. Google-сервіси в
роботі вчителя (16 год) |
https://vseosvita.ua/course/google-servisy-v-roboti-vchytelia-5.html |
|
74. Створення та
ведення власного блогу на платформі Blogger (36 год) |
https://vseosvita.ua/course/stvorennia-ta-vedennia-vlasnoho-blohu-na-platformi-blogger-4.html |
«Prometheus» - онлайн курси України та світу |
||
курси |
75. Інформаційна
безпека |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Internews+INFOS101+UA_2021_T3/about |
|
76. Інформаційна
гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+IH101+2021_T3/about |
|
77. Успішне
вчителювання – прості рецепти на щодень |
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:EWC+DS101+2021_T1_3/about |
EdEra – студія онлайн освіти |
||
курси |
78. PRO POWER POINT |
https://propowerpoint.com/ua?utm_source=edera&utm_medium=site&utm_campaign |
|
79. Години
медіаграмотності |
|
|
80. #BLEND_IT: опануємо
змішане навчання |
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:DECIDE+3+2020/about |
|
81. Онлайн-курс для
вчителів та керівників шкіл «Про дистанційний та змішаний формати навчання» |
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-DECIDE+1+2020/about |
|
82. Навчайся. Грай.
Працюй. |
|
|
83. VERY VERIFIED:
онлайн курс з медіаграмотності |
|
|
84. Основи web-розробки (HTML, CSS,
JAVASCRIPT) |
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_BBF+WEB+2019/about |
«Дія. Цифрова освіта» |
||
курси |
85. Цифрограм для
вчителів |
|
|
86. Інтерактивне
навчання: інструменти та технології для цікавих уроків |
|
|
87. Як стати
YouTube-блогером |
|
|
88. TikTok / Instagram
/ Facebook: як залишатись в тренді в 2020 |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/tiktok-instagram-facebook
|
|
89. Very Verified:
онлайн-курс з медіаграмотності |
|
|
90. Основи кібергігієни |
|
|
91. Медіаграмотність у
часи пандемії |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/mediagramotnist-u-casi-pandemii
|
Освітні серіали |
92. «Карантин:
онлайн-сервіси для вчителів» |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers |
|
93. Базові цифрові
навички. 1 сезон |
|
|
94. Базові цифрові
навички. 2 сезон |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/bazovij-serial-iz-cifrovoi-gramotnosti-2-sezon |
|
95. Базові цифрові
навички. 3 сезон |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/bazovij-serial-iz-cifrovoi-gramotnosti-3-sezon |
|
96. Цифрові навички для
вчителів |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv |
тестування |
97. Тест на
знання Інтернету речей від CISCO |
|
Освітній хаб міста Києва |
||
курси |
98. Діти покоління Z |
|
|
99. Додаткові матеріали |
|
Освіторія – онлайн медіа про освіту та
виховання молоді |
||
курси |
100. Курс про
дистанційне та змішане навчання для вчителів |
https://osvitoria.media/news/dlya-vchyteliv-startuye-kurs-pro-dystantsijne-ta-zmishane-navchannya/
|
|
101. Карантин із
користю: нові безкоштовні освітні можливості, які відкрили для всіх |
|
інтенсиви |
102. Безкоштовний
онлайн-інтенсив з програмування |
https://osvitoria.media/news/zapuskayut-bezkoshtovnyj-onlajn-intensyv-z-programuvannya/
|
|
103. Як
організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція |
|
вебінари |
104. Креативний контент
для дистанційного навчання: як перетворити карантин на крутезний та
ефективний освітній марафон |
|
|
105. Ефективний
зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти |
|
|
106. Життя і навчання
під час карантину. Практичні поради психолога |
|
|
107. Навчальне відео на
всі випадки життя |
|
|
108. Профілактика
професійного та емоційного вигорання вчителів: ресурси для відновлення |
|
|
109. Організація
дистанційного навчання. Дієві поради |
|
Рух.Освіта |
||
тренінги |
110. Classtime,
Edpuzzle, Kahoot, Zoom: Практичне застосування онлайн-інструментів під час
дистанційного навчання. Дистанційна освіта |
|
|
111. Формувальне оцінювання
учнів. Інструменти Classdojo. Дистанційна освіта |
|
|
112. Проєктна
діяльність в умовах дистанційного навчання |
https://ruh.com.ua/training/proektna-dialnist-v-umovah-distancijnogo-3760
|
|
113. Технічно правильна
організація дистанційного навчання, як запорука якісного уроку. |
|
|
114. Платформа Kahoot
для змішаного навчання. |
|
|
115. Створення онлайн
уроків. Тести. Зворотній зв’язок з вчителем |
https://ruh.com.ua/training/stvorenna-onlajn-urokiv-testi-zvorotnij-2470
|
|
116. Перевернуте
навчання. Нові методики. |
|
|
117. Проведення
інтерактивних занять у застосунку Microsoft TEAMS. |
|
|
118. Цифрове середовище
педагога. Office365 Teams |
https://ruh.com.ua/training/cifrove-seredovise-pedagoga-office365-teams%E2%80%8B-2640
|
|
119. Ефективне навчання
в форматі відеочеленджу. Дистанційна освіта |
|
|
120. Платформи для
дистанційного та змішаного навчання: практичний досвід |
https://ruh.com.ua/training/platformi-dla-distancijnogo-ta-zmisanogo-3220
|
|
121. Мотивація сучасних
учнів у змішаному навчанні. |
|
|
122. Створення
інтерактивних уроків для змішаного навчання. Дистанційна освіта |
|
|
123. Алгоритм
організації дистанційної форми навчання в освітньому закладі |
https://ruh.com.ua/training/algoritm-organizacii-distancijnoi-formi-navcanna-3370
|
|
124. Інформаційно-цифрова
компетентність педагога відповідно програми МОН |
https://ruh.com.ua/training/informacijnocifrova-kompetentnist-pedagoga-vidpovidno-programi-3340
|
|
125. Розвиток цифрової
компетентності. Методика проведення уроку у змішаному форматі. |
|
|
126. Інтерактивні
додатки та навчальні платформи: якісний урок в умовах змішаного та
дистанційного навчання. Дистанційна освіта
|
|
|
127. Прості інтерактивні відео на уроці: як працювати й де застосовувати.
Дистанційна освіта
|
|
|
128. Інтернет - безпека. Захист особистої інформації
|
https://ruh.com.ua/training/internet-bezpeka-zahist-osobistoi-informacii-970
|
|
129. Організація групової взаємодії учнів в умовах дистанційного
навчання
|
https://ruh.com.ua/training/organizacia-grupovoi-vzaemodii-ucniv-v-750
|
|
130. GoogleClass-2: покрокова інструкція. Створення завдань,оцінювання
та таймінг.
|
|
|
131. Професійне проведення уроку в Zoom. Дистанційна освіта
|
|
|
132. Організація дистанційного та очного навчання. Дистанційна освіта
|
|
|
133. Microsoft Publisher — інструмент для дистанційної роботи
|
https://ruh.com.ua/training/microsoft-publisher-instrument-dla-distancijnoi-740
|
|
134. Групова взаємодія під час дистанційного навчання.
|
|
|
135. Як прокачати урок за допомогою Instagram та TikTok.
|
|
|
136. Цифрові інструменти для дистанційної освіти.
|
|
|
137. Використання музейних експозицій для дистанційного навчання
|
https://ruh.com.ua/training/vikoristanna-muzejnih-ekspozicij-dla-distancijnogo-320
|
|
138. Інструменти для цікавого дистанційного уроку.
|
|
|
139. Ефективна реалізація змішаного навчання через використання хмарних
сервісів та онлайн платформ.
|
|
|
140. Zoom, як важлива складова дистанційного уроку. Інструменти та
можливості.
|
|
|
141. Цифрові інструменти для якісного зворотнього звязку під час
навчання онлайн та офлайн.
|
|
|
142. Створення колективного проєкту за допомогою онлайн-платформи Canva
|
https://pifa.com.ua/training/stvorenna-kolektivnogo-proektu-za-dopomogou-2660
|
|
143. Дистанційний урок - простір можливостей вчителя
|
https://pifa.com.ua/training/distancijnij-urok-prostir-mozlivostej-vcitela-2800
|
|
144. Методика проведення веб-квестів на уроці
|
https://pifa.com.ua/training/metodika-provedenna-vebkvestiv-na-uroci-2580
|
|
145. Google-форми на допомогу вчителю.
|
|
|
146. Цифрова освіта перспективи та небезпеки що вона несе
|
https://pifa.com.ua/training/cifrova-osvita-perspektivi-ta-nebezpeki-2270
|
|
147. Розробка онлайн-тестів за допомогою Google Форми та їх
використання в роботі вчителя
|
https://pifa.com.ua/training/rozrobka-onlajntestiv-za-dopomogou-google-1800
|
|
148. Інструменти для змішаного навчання. Trello, Edpuzzle, Google,
Microsoft, Moodle.
|
|
|
149. Технологія «Перевернутий клас» в умовах змішаного навчання.
|
|
|
150. Проведення уроків в програмі Zoom. Ефективні інструменти та
можливості під час проведення дистанційного уроку.
|
|
|
151. Ефективна та продуктивна робота класу дистанційно з
онлайн-додатками.
|
|
|
152. Застосування інтерактивних завдань, як метод зацікавлення учнів
|
https://ruh.com.ua/training/zastosuvanna-interaktivnih-zavdan-ak-metod-3710
|
|
153. Інфографіка і засоби візуалізації в навчальному процесі
|
https://ruh.com.ua/training/infografika-i-zasobi-vizualizacii-v-3490
|
|
154. Створення дидактичних матеріалів для цікавого уроку. Інструменти
bookcreator та ourboox
|
https://ruh.com.ua/training/stvorenna-didakticnih-materialiv-dla-cikavogo-3520
|
|
155. Використання QR кодів в освітньому процесі. Цифрова компетентність
педагога
|
https://ruh.com.ua/training/vikoristanna-qr-kodiv-v-osvitnomu-3350
|
|
156. Цифровізація освітнього
процесу. Упровадження на уроках технології BYOD
|
https://ruh.com.ua/training/cifrovizacia-osvitnogo-procesu-uprovadzenna-na-3120
|
|
157. Освітні тренди в умовах розвитку цифрового суспільства
|
https://ruh.com.ua/training/osvitni-trendi-v-umovah-rozvitku-2980
|
|
158. Інтерактивні заняття, навчання та перевірка знань. Онлайн-сервіси
|
https://ruh.com.ua/training/interaktivni-zanatta-navcanna-ta-perevirka-2720
|
|
159. Використання хмарних сервісів для організації якісного освітнього
процесу. Microsoft, Google, MozaBook
|
https://ruh.com.ua/training/vikoristanna-hmarnih-servisiv-dla-organizacii-2670
|
|
160. Застосунок Canva: сфери використання та можливості у навчанні
|
https://ruh.com.ua/training/zastosunok-canva-sferi-vikoristanna-ta-2290
|
|
161. Сервіс Quizlet. Створення тестів та інтерактивних карток
|
https://ruh.com.ua/training/servis-quizlet-stvorenna-testiv-ta-1990
|
|
162. Навчання в соціальних мережах. Особливості організації та переваги
|
https://ruh.com.ua/training/navcanna-v-socialnih-merezah-osoblivosti-2000
|
|
163. QR-code як помічник педагога. Абетка створення
|
https://ruh.com.ua/training/qrcode-ak-pomicnik-pedagoga-abetka-990
|
|
164. Алгоритми роботи з сервісами Google. Практика
|
https://pifa.com.ua/training/algoritmi-roboti-z-servisami-google-760
|
|
165. Інформаціно-цифрова компетентність педагога. QR-код
|
https://pifa.com.ua/training/informacinocifrova-kompetentnist-pedagoga-qrkod-720
|
|
166. Комікс та мультфільм за 10 хвилин: онлайн-сервіси для створення
яскравих історій для цікавого уроку
|
|
|
167. Атестаційна платформа НППУ. Перехід до електронної звітності
|
https://pifa.com.ua/training/atestacijna-platforma-nppu-perehid-do-2980
|
|
168. Створення інтерактивного контенту. Презентації, інтерактивні
інструменти
|
https://pifa.com.ua/training/stvorenna-interaktivnogo-kontentu-prezentacii-interaktivni-2610
|
|
169. Використання інструментів Google Workspace for Education при
навчанні
|
https://pifa.com.ua/training/vikoristanna-instrumentiv-google-workspace-for-2280
|
|
170. Онлайн середовища для створення дидактичних вправ в освітньому
процесі
|
https://pifa.com.ua/training/onlajn-seredovisa-dla-stvorenna-didakticnih-2230
|
|
171. WizerMe - створення інтерактивних завдань для школярів
|
https://pifa.com.ua/training/wizerme-stvorenna-interaktivnih-zavdan-dla-2010
|
|
172. Магія цифрового скрайбінгу та скетчноутингу, або як навчати цікаво та
захоплююче
|
https://pifa.com.ua/training/magia-cifrovogo-skrajbingu-ta-sketcnoutingu-1640
|
|
173. Методика використання віртуальної інтерактивної дошки Padlet
|
https://pifa.com.ua/training/metodika-vikoristanna-virtualnoi-interaktivnoi-doski-1530
|
|
174. Google середовище. Презентація за кілька кроків
|
https://pifa.com.ua/training/google-seredovise-prezentacia-za-kilka-1750
|
|
175. Ментальні карти в освітньому процесі. Інструменти для створення
|
https://pifa.com.ua/training/mentalni-karti-v-osvitnomu-procesi-620
|
|
176. Візуалізація в освітньому процесі. Таймлайн
|
https://pifa.com.ua/training/vizualizacia-v-osvitnomu-procesi-tajmlajn-480
|
|
177. Ефективні платформи для особистого та професійного зростання
|
https://pifa.com.ua/training/efektivni-platformi-dla-osobistogo-ta-400
|
Немає коментарів:
Дописати коментар