Кожен предмет у загальношкільному курсі має виняткове значення - він покликаний на формування конкретних знань, умінь та навичок. Проте всі вони мають один недолік - якби не намагалися вчителі, жодна з дисциплін не поєднує в собі загальнолюдську еридицію, кмітливість та спритність.
Минулого тижня наш клас вирішив виправити ций страшний недолік, провівши перший етап брейн-рингу, покликаного розвивати вищезазначені чесноти. Методом жеребкування учні були поділені на команди, кожна з яких колегіально обрала капітана. Останній, у свою чергу, обрав колір командної краватки.
Школярі вправлялися у загальнонаукових питаннях, вправах на логіку та увагу. Частина питань були вузькоспеціалізованими і стосувалися історії Полтави (її вулиць, футбольного клубу, вишів).
Принагідно зазначу, що шестикласникам надзвичайно сподобалася ідея проведення подібного заходу, тому упевнена, що наступний етап гри не забариться!
А ви знаєте, яке джерело звуку людина не може витримувати більше, ніж 40 год поспіль або ж який візерунок на тілі, окрім відбитків пальців, є унікальним для кожного з нас? :)

Немає коментарів:

Дописати коментар